90 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, Київ
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Limon-trend" підлягає поверненню та обміну! ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАлежної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром. - ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380 (50) 029-24-01, +380 (67) 189-28-39. Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата. - ХОЧЕТЕ ЗМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380 (50) 029-24-01, +380 (67) 189-28-39. Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар. ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИНАХОДИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ ЧИ ШЛЮБ ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Наскільки вам зручно на сайті?